onsdag 17 december 2008

Jullov!!!! äntligen

Nu har jag varit och gjort sista tentan idag.. Hade en i måndags och en i dag. Båda gick bra, tror jag iaf. Resultaten får vi inte förrän om 3 veckor, så jag ska försöka att inte tänka på det nu under jul och nyår.
Det har blivit sent varje kväll eller rättare sagt natt, så är jättetrött.

Vi har haft besök utav Tiia och Felicia, en utav mina bästa vänner och hennes dotter. I lördags satt natt satt jag och Tiia och drack lite vin och några öl.. tiden gick kanonfort och helt plötsligt var klockan nästan 5. Men roligt hade vi!!!
Safira har varit helt tokig i Felicia, skulle pussa henne hela tiden, lite jobbigt. Men Felicia tog det bra eller rättare sagt sa hon inget.



Safira skulle gärna velat leka med Felicia

Baby passade oxå på o pussas lite

Ja det har verkligen varit fullt upp i några dagar med både kalas, tentor och besök... så jag ska faktiskt gå och lägga mig i tid för en gångs skull...

Godnatt!!!

Inga kommentarer: